معاونت ورزش سازمان فرهنگی  ورزشی شهرداری خبر داد 

برگزاری همایش  بازی های کودکانه در محله سه راه برق



همایش بازی های کودکانه محلات در محله سه راه برق برگزار شد.

       
به گزارش صبح ساحل، به همت معاونت ورزش سازمان فرهنگی هنری اجتماعی ورزشی شهرداری بندرعباس، همایش بازی های کودکانه محلات این بار در زمین ورزشی چمن مصنوعی واقع در مدرسه امیرکبیر محله سه راه برق برگزار شد.
محمدرضا لطفی پور معاون ورزش سازمان فرهنگی هنری اجتماعی ورزشی شهرداری بندرعباس با اشاره به استقبال مناسب کودکان و نوجوانان از برگزاری این همایش ها در محلات مختلف افزود:  با توجه به نیاز مبرم شهروندان خردسال، نونهال و نوجوان ساکن محلات شهر بندرعباس همایش بازی های کودکانه در محله سه راه برق اجرا شد که با استقبال بسیار خوبی همراه بود.
وی ادامه داد، این همایش با همکاری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری بندرعباس و قرارگاه تحول محلات سه راه برق و به مناسبت هفته تربیت بدنی برگزار شد.
مریم روئین کارشناس ورزش شهروندی سازمان  فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری بندرعباس طی گزارشی در این باره گفت: خوشبختانه با استقبال مناسبی از سوی کودکان در محلات مختلف روبرو بوده ایم و در محله سه راه برق نیز تعداد ۸۰ نفر شرکت کننده در رده های سنی ۶ تا ۱۲ سال در بخش بازی های ترکیبی با هم به رقابت پرداختند و نفرات برگزیده انتخاب شد. در رده سنی ۶ تا ۹ سال (کودکان) امیرمحمد محمدی، فاطمه رقیه حمزه پور و  آیشه دهقانی اول تا سوم شدند. در رده سنی ۹ تا ۱۲ سال (پسران): ماهان محسنی، علیرضا ملایی پورو  امیرمحمد نکویی اول تا سوم شدند.  در رده سنی ۹ تا ۱۲ سال ( دختران)  هدیه دولتی، مهدیه بهین و  آیسا غلام زاده عناوین اول تا سوم را کسب کردند.
هدف از ورزش کودکان در این نوع بازی های ترکیبی تمرکز روی بازی خاصی نمی باشد و آن ها در این بازی ها آزاد گذاشته می شوند تا در مراحل مختلف بازی های متنوعی را انجام دهند و در هر مرحله استعداد و توانایی کودک سنجیده خواهد شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها